مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-04اجتماعي

احداث و تکمیل فوری تصفیه خانه های پیرامون سد ماملو در مجلس پیگیری می شود


35 درصد از آب شرب تهران از سد ماملو تامین می شود و نیاز است که هر چه سریعتر تصفیه خانه های شهرهای پیرامون احداث و یا تکمیل شود و به بهره برداری کامل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سمیه رفیعی در حاشیه  بازدید پیش از ظهر امروز خود از تالاب سد ماملو که با حضور سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و جمعی از مسئولین مربوطه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاب ها انجام شد، با اشاره به اینکه این بازدید با هدف بررسی معضلات موجود در تالاب های اطراف تهران صورت گرفت، افزود: وجود تالاب ها به لحاظ تلطیف فضای محیط زیستی و ارتقای اکوسیستم طبیعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر وجود تالاب ها به عنوان یکی از غنی ترین ساختارهای اکوسیستم با ظرفیت ها و ویژگی های منحصر بفرد و همچنین تامین آب شرب بسیار مورد توجه است.

رفیعی با بیان اینکه وجود تالاب ها در اطراف کلان شهری مانند تهران با همه پیچیدگی هایی که دارد، اهمیت تالاب ها را دوچندان می کند، اظهار کرد: موضوع دیگری که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت بحث تصفیه خانه های اطراف سد ماملو و موضوع ورود فاضلاب به این سد بود.

نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه بر اساس نمونه برداری های انجام شده از سوی محیط زیست استان تهران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تکمیل فوری تصفیه خانه های پیرامون سد ماملو در مجلس پیگیری می شود

احداث و تکمیل فوری تصفیه خانه های پیرامون سد ماملو در مجلس پیگیری می شود