مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-04سياسي

تشریح جزییات انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان باکو


انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان باکو با مدیریت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و با حضور نماینده رهبری در امور دانشجویان ایرانی اروپا برگزار می شود.

- محمدحسین عطایی دولت آبادی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره حواشی انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان باکو گفت: به منظور بررسی ظرفیت های علمی اعضای اتحادیه برای استفاده حداکثری از پتانسیل موجود و برگزاری کنفرانس علمی، تا کنون شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا با بسیاری از انجمن های تابعه اتحادیه جلساتی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به نشست شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا با انجمن اسلامی دانشجویان باکو، گفت: در این نشست ما با مشکلات دانشجویان ایرانی در آذربایجان بیشتر آگاه شدیم و با توجه به مشکلات متعددی که وجود داشت جلسات دیگری نیز با این دانشجویان ترتیب دادیم.

عطایی تصریح کرد: بر همین اساس شنبه 29 ژانویه (9 بهمن) سومین نشست شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا با دانشجویان ایرانی در باکو برگزار شد که در این نشست کمیته ای به منظور برنامه ریزی برنامه ها و فعالیت های یک سال آتی انجمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان باکو

تشریح جزییات انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان باکو