مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-04فرهنگي

عضو ستاد کرونای جهاد دانشگاهی: تعلل در کنترل پیک ششم کرونا بحران جدی در پی دارد


یک متخصص ویروس شناسی پزشکی با انتقاد از برگزاری جشنواره فیلم فجر با کم توجهی به پروتکل های پیشگیری از کرونا و تعلل ستاد ملی کرونا و مسئولان مربوطه در کنترل پیک ششم کرونا نسبت به خطر بروز بحرانی جدی در خیز جدید کرونا هشدار داد.

- عضو ستاد کرونای جهاد دانشگاهی: تعلل در کنترل پیک ششم کرونا بحران جدی در پی دارد یک متخصص ویروس شناسی پزشکی با انتقاد از برگزاری جشنواره فیلم فجر با کم توجهی به پروتکل های پیشگیری از کرونا و تعلل ستاد ملی کرونا و مسئولان مربوطه در کنترل پیک ششم کرونا نسبت به خطر بروز بحرانی جدی در خیز جدید کرونا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین صرامی فروشانی، عضو ستاد کرونای جهاد دانشگاهی تصریح کرد: با وجود اخطارهای قبلی و تحقق پیش بینی متخصصان مبنی بر وقوع پیک ششم کرونا و مشاهدات عینی مبنی بر خیز مجدد بیماری که به نظر سهمگین تر از پیک های قبلی هم خواهد بود، متاسفانه اقدامی جدی جهت کنترل خیز جدید همه گیری صورت نپذیرفته و حتی با تغییر وضعیت پایتخت به قرمز هیچ گونه محدودیتی به انجام نرسیده است.

رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با ذکر برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان نمونه ای از این بی توجهی ها افزود: در این باب صد افسوس که برگزاری جشنواره فیلم فجر به سلامت شهروندان مقدم دانسته شد و سینماها شاهد حضور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ستاد کرونای جهاد دانشگاهی: تعلل در کنترل پیک ششم کرونا بحران جدی در پی دارد

عضو ستاد کرونای جهاد دانشگاهی: تعلل در کنترل پیک ششم کرونا بحران جدی در پی دارد