مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-04سياسي

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد


در مراسمی با حضور معاون وزیرآموزش و پرورش، محمد قویدل به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل معاون اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان جایگزین ایرج بیت الهی شد.

در این مراسم که انتظار می رفت با حضور استاندار و یا معاونان وی برگزار شود اما پویافر مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری هرمزگان و حجت الاسلام میرزایی مشاور استاندار از سوی استانداری هرمزگان حضور یافته بودند.

صادق ستاری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سخنانی در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت به حوزه فعالیت این وزارتخانه، شیوع بیماری کرونا را یکی از چالش های حوزه آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: افت تحصیلی دانش آموزان در این مدت کاملا مشهود است و لذا بر اساس خواست رییس جمهور، حضوری شدن مدارس برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان صورت می گیرد.

وی تأکید کرد: در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، فعالیت مدارس باید به صورت حضوری باشد ولی در ستاد کرونا برای مدیریت و مهار وضعیت شیوع سویه جدید این بیماری، اختیار به استان ها داده شده تا بتوانند بر اساس وضعیت کرونا، این شرایط را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد