مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-04سياسي

همایش روز جهانی تالاب ها در بندرخمیر +عکس


مراسم روز جهانی تالاب ها با حضور شهرام فداکار رییس منطقه ای کنوانسیون رامسر در جوار خور خوران شهر تالابی بندرخمیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، مراسم روز جهانی تالاب ها با حضور شهرام فداکار رییس منطقه ای کنوانسیون رامسر، حبیب مسیحی مدیرکل محیط زیست هرمزگان، شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر، سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه موقت اهل سنت خمیر و جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست در جوار خور خوران شهر تالابی بندرخمیر برگزار شد.

  در این مراسم از جمعی از سازمان های مردم نهاد و فعالان در حوزه محیط زیست نیز تقدیر شد.

شهر تالابی بندرخمیر در سال های اخیر میزبان همایش بزرگ جهانی روز تالاب ها به صورت ملی با استقبال گسترده علاقه مندان زیست محیطی و گردشگری در این منطقه بوده و به عنوان نخستین شهر ملی تالابی ایران در فرایند ثبت جهانی قرار گرفته است.

  شهر تالابی بندرخمیر در کنار یکی از مهم ترین تالاب های کشور به نام تالاب خورِخوران با وسعتی حدود 100 هزار هکتار قراردارد، این تالاب بزرگ ترین تالاب استان هرمزگان شناخته شده که با حفظ آن از سوی اهالی این منطقه و وجود هم مرزی شهری با 35 کیلومتر نوار ساحلی تالابی، تاکنون کوچک ترین تعرضی به این پهنه زیست محیطی گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش روز جهانی تالاب ها در بندرخمیر +عکس

همایش روز جهانی تالاب ها در بندرخمیر +عکس