مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-04فرهنگي

«اتاق» درگیر کرونا شد/ انصراف از جشنواره تئاتر فجر


تهیه کننده نمایش «اتاق» به کارگردانی زنده یاد ساشا کشوادی اعلام کرد به دلیل ابتلای تعدادی از بازیگران نمایش به ویروس کرونا، گروه از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انصراف داد.

- تهیه کننده نمایش اتاق به کارگردانی زنده یاد ساشا کشوادی اعلام کرد به دلیل ابتلای تعدادی از بازیگران نمایش به ویروس کرونا، گروه از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انصراف داد.

انوشه زاهدی تهیه کننده نمایش اتاق به کارگردانی زنده یاد ساشا کشوادی که قرار بود در روز دوشنبه 25 بهمن در بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه برود، درباره انصراف گروه از اجرا در جشنواره، به خبرنگار مهر گفت: گروه نمایش اتاق با ذوق و شوق فراوان از اینکه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهیم رفت تمرین های نمایش را شروع کردیم ولی بعد از مدتی تمرین تعدادی از بازیگران مبتلا به ویروس و حفظ سلامتی اعضای گروه، تصمیم گرفتیم که از اجرای اتاق در چهلمین جشنواره تئاتر فجر انصراف دهیم.

زاهدی تأکید کرد: وقتی در گروه درباره این تصمیم گیری صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما نباید بر خلاف رسالت نمایش مان که حمایت و قدردانی از کادر درمان است، با ابتلای تعداد بیشتری از بازیگران به ویروس کرونا بار مضاعفی برای کادر درمان ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اتاق» درگیر کرونا شد/ انصراف از جشنواره تئاتر فجر

«اتاق» درگیر کرونا شد/ انصراف از جشنواره تئاتر فجر