مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-04سياسي

عوامل اصلی تخریب محیط زیست از زبان رییس سازمان


رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه امروز به امنیت غذایی پرداختیم اما امنیت حیاتی که همان محیط زیست است، به هم خورده است، تصریح کرد: عامل اصلی تخریب محیط زیست دستگاه های اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی سلاجقه روز پنجشنبه 14 بهمن در مراسم روز جهانی تالاب ها که در شهرستان بختگان برگزار شد، گفت: مخالف توسعه نیستیم، اما توسعه باید با رعایت و حفاظت از محیط زیست باشد، اجازه نمی دهیم دستگاه های توسعه گر به محیط زیست تعرض کنند.

وی اظهار داشت: استان فارس به عنوان یک استان تالابی ظرفیت های زیادی دارد و عزمی استوار برای حفظ و ارتقای سطوح تالابی استان برداشته شده که در این زمینه این استان می تواند الگو باشد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه نخستین کنوانسیون محیط زیستی دنیا 50 سال قبل در ایران رخ داد، گفت: این امر نشان از این دارد که پیشینه فرهنگ و آموزه های دینی ما فراتر از جهان است و باید تالاب ها حفظ شوند.

رییس سازمان محیط زیست استان فارس با بیان اینکه به استانداران تاکید کردم که باید نگاهی مثبت به محیط زیست و حفظ و حراست از محیط زیست داشته باشند، عنوان کرد: از 42 نوع تالاب در دنیا 41 نوع تالاب در ایران قرار دارد و این امر یعنی چینش طبیعت متوازن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل اصلی تخریب محیط زیست از زبان رییس سازمان

عوامل اصلی تخریب محیط زیست از زبان رییس سازمان