مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 00:572022-02-03سياسي

دادگستری، نامه دادستان سابق درباره فیلترینگ را تکذیب کرد


دادگستری کل استان تهران، نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد و آن را جعلی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در پی طرح ادعا هایی مبنی بر نامه دادستان سابق تهران درخصوص فیلترینگ شبکه های اجتماعی در برخی رسانه های خارجی و فضای مجازی، دادگستری کل استان تهران ضمن تکذیب این موضوع، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: نظر به قرار گرفتن در چهل و سومین دهه مبارک فجر و مطلع پیروزی آزادی و آزادگی بر ظلم و طاغوت، جریان تروریستی نفاق با پشتیبانی غرب و با هدف ایجاد بدبینی در میان اقشار مختلف ملت شریف ایران اسلامی نسبت به دستگاه قضایی اقدام به انتشار برخی اسناد جعلی در خصوص فیلترینگ شبکه های اجتماعی و انتساب این اسناد دروغین به دادستان سابق تهران کرده است.

بر این اساس؛ تمامی اسناد فوق الذکر که به دادگستری کل استان تهران و دادستان سابق تهران منتسب شده، جعلی بوده و انتساب آن به دستگاه قضایی تکذیب می شود.

بنابر این اطلاعیه؛ یادآور می شود که دستگاه قضایی و به تبع آن دادستانی بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی در دوره تحول و تعالی همواره پاسدار آزادی های مشروع بوده و در این زمینه از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری، نامه دادستان سابق درباره فیلترینگ را تکذیب کرد

دادگستری، نامه دادستان سابق درباره فیلترینگ را تکذیب کرد