مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-03اقتصادي

بوشهر در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر به خاطر نقش آفرینی مهمی که در اقتصاد کشور دارد، باید در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی رستمیان پنجشنبه شب در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به ظرفیت های موجود در سطح روستاهای استان بوشهر، بیان کرد: بنیاد مسکن باید با آگاهی از پتانسیل های موجود در هر روستا، طرح های مهمی در بخش های عمرانی، اقتصادی، معیشتی و زیرساختی در روستاهای استان اجرا کند.

وی گفت: از طریق هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بزودی تخصیص اعتبارات خوبی به بنیاد مسکن استان داده خواهد شد، اما سهم بوشهر از اعتبارات ملی جهت تحول اساسی در روستاها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 132 روستا در سطح استان بوشهر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند، افزود: با هم افزایی و مشارکت میان دهیاران و بنیاد مسکن پروژه های مؤثری در روستاها اجرا خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این نشست با اشاره به افزایش سهم استان بوشهر از محل قیر رایگان، گفت: تلاش خواهیم کرد در صورت نیاز سهم این استان را از محل قیر رایگان جهت اجرای پروژه های آسفالت معابر افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود

بوشهر در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود