مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-03سياسي

مسئولین باید پاسخ گوی مطالبات مقام معظم رهبری باشند


یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه گفت: مسئولین محترم کشور، احزاب و جناح ها، نهادها و سازمان ها باید پاسخ گوی مطالبه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع ذوالنوری در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان و با همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال در آستانه گذشت سومین سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، اظهار کرد: متاسفانه با گذشت این سه سال هنوز بسیاری از سینه چاکان ولایت حتی متن این بیانیه را نیز نخوانده اند.

وی با بیان اینکه 40 سال نخست انقلاب سند محکمی برای دفاع از نظام انقلابی است، مطرح کرد: باید این بیانیه را جدی بگیریم چراکه راهی برای پیشرفت و ساختن کشور جز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نداریم.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه، عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) بخاطر عدالت به شهادت رسید؛ انقلاب اسلامی جریان زنده ای است که از ایران آغاز و همچنان می تازد.

وی با بیان اینکه اگر ارزش ها و اصول اسلامی را رعایت نکنیم، از برکات انقلاب محروم خواهیم شد، خاطرنشان کرد: اصولگرایی واقعی به معنای جریانات حزبی نیست بلکه به معنای رعایت اصول انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین باید پاسخ گوی مطالبات مقام معظم رهبری باشند

مسئولین باید پاسخ گوی مطالبات مقام معظم رهبری باشند