مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-03اجتماعي

باید از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف زیست محیطی استفاده مطلوب شود


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بر لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف زیست محیطی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بر لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف زیست محیطی تأکید کرد.

علی سالاروند سرپرست در دیدار با علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان که امروز 14 بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: باید از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی جهت پیشبرد اهداف زیست محیطی استفاده مطلوب شود.

وی تصریح کرد: دستیابی به توسعه پایدار مستلزم توجه به مقوله محیط زیست به عنوان یکی از مؤلفه های توسعه پایدار است و هرگونه توسعه و پیشرفت بدون توجه به مباحث زیست محیطی در درازمدت به شکست می انجامد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه ها می توانند با ارائه آموزش های مناسب آگاهی لازم برای تغییر نگرش و رفتار جهت حفاظت از محیط زیست در جامعه را فراهم نمایند.

سالاروند اضافه کرد: رویکرد کاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، گسترش همکاری های دوجانبه ی علمی و کاربردی با دانشگاه لرستان است.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه مدیریت سبز در سطح دستگاه های اجرایی و مراکز علمی افزود: دانشگاه لرستان می تواند با استفاده از ابزار علمی که در اختیار دارد در بحث اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف زیست محیطی استفاده مطلوب شود

باید از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف زیست محیطی استفاده مطلوب شود