مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-03سياسي

طرح راهبردی ایمنی راه ها از سال 1401 اجرایی خواهد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح راهبردی ایمنی راه ها پس از تصویب از سال 1401 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- احمدرضا دالوند در ششمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل لرستان که امروز 14بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در مسیرهای اصلی و جاده های مواصلاتی استان شامل آزادراه ها و راه های بین شهری یک کمیته تخصصی تشکیل خواهد شد که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل و نقاط حادثه خیز را در جاده ها شناسایی و خصوصاً در آزادراه ها یک برنامه زمان بندی تعیین شده تا این نقاط اصلاح شوند.

وی با اشاره به اهمیت تلاش و کوشش و همت مسئولین برای کاهش حوادث بین جاده ای تصریح کرد: تمام همت و تلاش خود را به کار می بندیم تا حوادث بین جاده ای به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور استانداری لرستان بیان کرد: در این جلسه طرح راهبردی ایمنی راه ها برای سال 1401 مطرح گردید که به دستگاه های اجرایی ارائه و بنا شد نقطه نظرات خود را با قید فوریت اعلام کنند تا در جلسه آینده این طرح به تصویب برسد و به عنوان افق روشنی برای سال 1401 در دستور کار قرار گیرد.

دالوند موضوع سفرهای نوروزی را یکی دیگر از محورهای جلسه عنوان کرد و افزود: در این جلسه بنا شد دستگاه های اجرایی موضوعات و مسائل خود را در این خصوص اعلام کنند تا در جلسه بعدی جمع بندی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راهبردی ایمنی راه ها از سال 1401 اجرایی خواهد شد

طرح راهبردی ایمنی راه ها از سال 1401 اجرایی خواهد شد