مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-03حوادث

دستگیری یک نفر به اتهام حیوان آزاری در رشت


کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم 29 ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را دستگیر کردند.

- جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ حسین حسن پور در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک قلاده گربه در فضای مجازی و جریحه دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده ای ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم 29 ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می کند، گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ww


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک نفر به اتهام حیوان آزاری در رشت

دستگیری یک نفر به اتهام حیوان آزاری در رشت