مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-03سياسي

چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بناب افتتاح شد


چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بناب با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنج شنبه طی مراسمی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان و اهالی چندین طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بناب افتتاح و با بهره برداری از آنها خدمات این طرح ها در اختیار مردم شهرستان و منطقه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این طرح ها شامل بخش ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب، ساختمان دیالیز با 20 تخت، توسعه ساختمان اورژانس، راه دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره) و دستگاه اکسیژن ساز بودند که با افتتاح آنها اعزام بسیاری از بیماران تحت پوشش این امکانات به مرکز استان و سایر شهرها از دستور کار کادر درمانی شهرستان خارج می شود.

به گفته وحید رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب برای تکمیل این پروژه های بهداشتی و درمانی 520 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و در حال حاضر دارای دو بیمارستان شهدا و امام خمینی (ره) است که بیمارستان امام خمینی (ره) علیرغم بازسازی های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بناب افتتاح شد

چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بناب افتتاح شد