مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-03ورزشي

بزرگان فوتسال به انجمن اهدای عضو ایرانیان پیوستند


چهره های برتر فوتسال ایران امروز در نشستی صمیمی در انجمن اهدای عضو ایرانیان، برای ترویج فرهنگ اهدای عضو اعلام آمادگی کردند.

- ، در این دیدار که با هدف هم اندیشی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو و جلب مشارکت جامعه ورزش برگزار شد، محمدصادق درودگر عضو هیأت رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران و رییس سازمان بازاریابی لیگ فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به سابقه موفق برگزاری برنامه هایی فرهنگی با حضور چهره های ورزشی در کشور از جمله مسابقه های جام جهانی کوچک در مرکز طبی کودکان با طراحی ناصری، برگزاری رویدادهای فرهنگی ورزشی با محوریت اهدای عضو را در ترغیب مردم به این موضوع بسیار اثرگذار دانست.

سعید آخوندی مربی سابق تیم پاس تهران و سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: برای جلب توجه مردم به موضوع اهدای عضو که نجات جان هموطنان نیازمند را در پی دارد، باید پیام شما به گوش مردم برسد و برای تحقق این هدف، باید از ظرفیت جامعه ورزش بیشتر استفاده کرد.

کامبیز مهاجر برگزار کننده مسابقات فوتبال گل کوچک و فوتسال تهران در بیست و پنج سال گذشته نیز با اشاره به تنوع کمیته های انجمن اهدای عضو ایرانیان از جمله کمیته های سینما و تئاتر، بر هم افزایی توان این کمیته ها و همکاری آن ها با جامعه ورزش برای پیشبرد اهداف انجمن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگان فوتسال به انجمن اهدای عضو ایرانیان پیوستند

بزرگان فوتسال به انجمن اهدای عضو ایرانیان پیوستند