مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-03اقتصادي

پای ارز دیجیتال به مسابقات المپیک باز می شود


ارز دیجیتال یا همان یوان الکترونیکی چین در همه مکان ها که بازی های زمستانی المپیک پکن 2022 برگزار می شود مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، چین آماده است تا ارز دیجیتال دولتی خود را به عنوان یک روش پرداخت رسمی در بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 که از روز جمعه آغاز می شود، مورد استفاده قرار دهد.

طبق بیانیه بانک خلق چین (PBOC)، تمام خدمات پرداخت مربوط به المپیک از جمله حساب ها، کارت های بانکی، پرداخت های موبایلی، پول نقد می تواند در قبال ارز دیجیتال انجام شود.

ارز دیجیتال بانک مرکزی چین اساساً در قالب یک دارایی دیجیتال در این مسابقات مورد استفاده قرار خواهد گرفت و توسط بانک مرکزی چین نظارت و کنترل خواهد شد.

ارز دولتی چین در حال حاضر در فروشگاه رسمی المپیک پکن پذیرفته شده است و به طور رسمی فعالیت 24 ساعته خود را از دوشنبه آغاز کرد.

المپیک بخشی از راه اندازی تدریجی سیستم ارز دیجیتال در چین است به طوری که قبلاً این ارز در پنج شهر بزرگ چین از جمله شانگهای و شنژن به صورت آزمایشی بکار برده شده است.

همچنین در 4 ژانویه سال جاری بانک مرکزی چین کیف پول مربوط به ارز دیجیتال را در فروشگاه های آنلاین که با برنامه iOS و Android باز می شوند را مورد استفاده قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ارز دیجیتال به مسابقات المپیک باز می شود

پای ارز دیجیتال به مسابقات المپیک باز می شود