مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-03فرهنگي

نشستی آرام برای عاشقانه «ملاقات خصوصی» با گله از پایان یک مسابقه ورزشی


بازیگران فیلم «ملاقات خصوصی» با رضایت از فیلمی که در آن بازی کرده بودند، به جشنواره فجر آمدند و یکی از آن ها که از شرکت کنندگان مسابقه قوی ترین مردان ایران بود، - نشستی آرام برای عاشقانه ملاقات خصوصی با گله از پایان یک مسابقه ورزشی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی با رضایت از فیلمی که در آن بازی کرده بودند، به جشنواره فجر آمدند و یکی از آن ها که از شرکت کنندگان مسابقه قوی ترین مردان ایران بود، از پایان این مسابقه و تأثیرش در زندگی ورزشکاران آن گله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در روز پنج شنبه 14 بهمن با نمایش اولین ساخته امید شمس به نام ملاقات خصوصی همراه بود؛ فیلمی که پس از دو ساعت با تشویق جمع زیادی از اهالی رسانه و منتقد روبرو شد.

در نشست خبری این فیلم جمعی از بازیگران و عوامل از جمله پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، نادر فلاح، بهمن ارک، امید شمس، شیرین آقاکاشی، امیر بنان، رویا تیموریان و سیاوش چراغی پور حضور داشتند.

پریناز ایزدیار در این نشست درباره شباهت نقش خود به عنوان دختری در محله ای نامناسب با سمیه فیلم ابد و یک روز گفت: منتظر طرح چنین سوالی بودم ولی در مجموع این نقش تفاوت زیادی با آن داشت و من به تنهایی کار جداگانه ای برای تمایز نقشم با فیلم ابد و یک روز نکردم, چرا که با همراهی کارگردان اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی آرام برای عاشقانه «ملاقات خصوصی» با گله از پایان یک مسابقه ورزشی

نشستی آرام برای عاشقانه «ملاقات خصوصی» با گله از پایان یک مسابقه ورزشی