مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-03اقتصادي

سپاه 90 واحد مسکن مددجویی در سقز خواهد ساخت


سپاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه های خدمات رسان، 90 واحد مسکن مددجویی روستایی را برای محرومان می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، یوسف معروفی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی ساخت 15 واحد مسکونی در روستای کهریزه حومه سقز اظهار کرد: سپاه برای ساخت این واحدهای 60 متری 100 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند.

رییس بنیاد مسکن سقز هم اظهار داشت: از محل تسهیلات بانکی در حال حاضر 100 میلون تومان تسهیلات ارزان بانکی به متقاضیان پرداخت و در آینده این مبلغ به 200 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله افزایش پیدا خواهد کرد.

جلیل دست واره با بیان اینکه بیشتر مسکن های روستایی شهرستان سقز، در برابر زلزه مقاوم نیستند، خواستار استقبال روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر آسفالت معابر هفت روستای شهرستان سقز با اعتبار 17 میلیارد ریال و در مجموع با قیر رایگان با اعتبار  بیش از 30 میلیارد ریال افتتاح که زیرسازی معابر به همت دهیری انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی خدمتگزار است که فعالیت های آن صرفا نظامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 90 واحد مسکن مددجویی در سقز خواهد ساخت

سپاه 90 واحد مسکن مددجویی در سقز خواهد ساخت