مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-03اقتصادي

افتتاح سه واحد تولیدی در کردستان همزمان با دهه فجر


بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه واحد تولیدی در کردستان با حضور جمعی از مسولان ادارات در کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در حاشیه افتتاح سه واحد تولیدی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از نیازهای استان کردستان است، حمایت از تولید پ فعالیت های تولیدی و تولیدکنندگان استان را ضروری برشمرد.

محمد دره وزمی واحد تولیدی انواع لنت ترمز خودروهای سواری ( شرکت تیوان حرفه صدار فن) پنجمین واحد تولید لنت ترمز در استان عنوان کرد و افزود: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ، تولید سالانه 150 هزار دست لنت ترمز است.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با سرمایه شخصی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز بکار کرده است تصریح کرد: این واحد تولیدی تاکنون برای 14 نفر از تحصیل کردگان دانشگاهی اشتغال ایجاد کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان همچنین افزود: واحد تولیدی پنجره pvc و آلومینیوم و شیشه 2 جداره  با سرمایه شخصی سه میلیارد و 500 هزار تومان افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی تاکنون برای 15 نفر اشتغالزایی کرده است اظهارکرد: این واحد تولیدی در راستای توسعه و نوسازی نیازمند پرداخت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه واحد تولیدی در کردستان همزمان با دهه فجر

افتتاح سه واحد تولیدی در کردستان همزمان با دهه فجر