مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-03سياسي

افتتاح 12 پروژە شرکت توزیع برق کردستان در بانە و قروە


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: همزمان با سومین روز از یوم الله دهه فجر، 12 پروژه این شرکت در شهرستان های بانه و قروه افتتاح و کلنگ زنی شد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر 9 پروژه شرکت توزیع نیروی برق کردستان در شهرستان بانه و 3 پروژه نیز در قروه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برق رسانی به مسکن مهر عثمان آباد، رفع ضعف ولتاژ خیابان سپیده و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی محله بساط آباد تنها بخشی از پروژه های قابل افتتاح در شهرستان بانه است، افزود: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در 21 روستای این شهرستان و تبدیل آنها به کابل خود نگهدار و همچنین تک خوانی کنتور 15 روستا در بانه، مجموع پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این شهرستان است.

لهونیان با اشاره به اینکه برای اجرای این 9 پروژه بیش از 59 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، عنوان کرد: در مجموع 640 کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر و روستاهای شهرستان بانه وجود دارد که 200کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی در ادامه به پروژه های دهه فجر در شهرستان قروه نیز اشاره کرد و گفت: 3 پروژه اصلاح خط فشار متوسط هوایی روستای بهارلو، جابجایی و کاهش قدرت پست هوایی عمومی و اصلاح شبکه فشار ضعیف زمینی روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژە شرکت توزیع برق کردستان در بانە و قروە

افتتاح 12 پروژە شرکت توزیع برق کردستان در بانە و قروە