مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-03سياسي

قالیباف: شخصیت های محبوب بومی برای کودکان خلق شوند


رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الگونما با تاکید براینکه خلاقیت در صنایع فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است،عنوان کرد: - رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الگونما با تاکید براینکه خلاقیت در صنایع فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است،عنوان کرد: نخبگان دغدغه مند حوزه فرهنگ باید با استفاده از ظرفیت های بومی شخصیت های محبوب را برای کودکان خلق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در بازدید از نمایشگاه الگونما که صبح امروز (14 بهمن) انجام شد، ضمن تاکید بر اهمیت صنایع فرهنگی گفت: خلاقیت در صنایع فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و جوانان و نخبگان دغدغه مند حوزه فرهنگ باید با استفاده از ظرفیت های بومی، شخصیت های محبوب را برای کودکان خلق کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش خصوصی و مردم باید متولی اصلی صنایع فرهنگی باشند، اظهار کرد: مجلس و دولت با تمام توان شرایط فعالیت بخش خصوصی و تولیدکنندگان را فراهم کنند تا زیست بوم صنایع فرهنگی کشور در حوزه محصولات شخصیت محور کودک و نوجوان شکل گیرد.

وی افزود: به دلیل ضعف در تولید محتوا، استفاده از شخصیت های ملی به صورت اندک اتفاق می افتد و متاسفانه شخصیت های خارجی و غیربومی هم اثرات مخرب فرهنگی و تربیتی بالایی در نسل ما دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شخصیت های محبوب بومی برای کودکان خلق شوند

قالیباف: شخصیت های محبوب بومی برای کودکان خلق شوند