مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-03سياسي

خانواده های شهدا میراث ماندگار انقلاب و نظام هستند


امام جمعه ساوه در جریان دیدار با دو خانواده شهید دوران دفاع مقدس خانواده های شهدا را سرمایه های ارزشمند کشور دانست و گفت: این خانواده های گران قدر میراث ماندگار این کشور و نظام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در جریان دیدار از خانواده های شهیدان یعقوب علی گودرزی و رضا بهمن اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا بزرگان این نظام و انقلاب هستند و مسئولان هم سربازان آنها به حساب می آیند.

وی با بیان اینکه حفظ این نظام و انقلاب را مدیون خون پاک شهدا و کرامت خانواده هایشان هستیم افزود: اگر بزرگواری و کرامت خانواده های شهدا و ایثارگری و از خودگذشتگی شهدای ما نبود امروز در این جایگاه استوار نبودیم.

امام جمعه ساوه با تأکید بر اینکه عمل به وصیت و ادامه دادن راه شهدا درب های سعادت و عاقبت به خیری را برای ما می گشاید ادامه داد: کسانی که قدر این شهدای عزیز و خانواده های آنان را ندانند گناه کرده اند چراکه این ها میراث ماندگار کشور هستند.

رحیمی خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا سرمایه های با ارزش در این کشور هستند لذا باید با تهیه مستند از این عزیزان، عظمت و جایگاه آنان را برای نسل های چهارم و پنجم انقلاب بازگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا میراث ماندگار انقلاب و نظام هستند

خانواده های شهدا میراث ماندگار انقلاب و نظام هستند