مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-03بين الملل

کنگره آمریکا 20 بهمن درباره ایران جلسه برگزار می کند


سنای آمریکا در صدد است روز چهارشنبه 20 بهمن ماه جلسه استماعی را درباره جدیدترین تحولات مذاکرات برجامی وین برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وب سایت اطلاع رسانی سنا اعلام کرد که جلسه استماع برای بروزرسانی سناتورهای کنگره در خصوص جدیدترین تحولات مذاکرات وین برای رفع تحریم های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار است روز چهارشنبه 9 فوریه (20 بهمن ماه) برگزار شود که البته پشت درهای بسته است.

گزارش ها حاکی از آن است که کمیته روابط خارجی سنا همچنین از راب مالی نماینده ایالات متحده آمریکا در امور ایران درخواست کرده است تا درباره مذاکرات فعلی وین در جلسه استماع سنا گزارش دهد.

بر اساس این گزارش، جلسه استماع سنا درباره مذاکرات وین درباره برجام درست یک روز پس از آن تنظیم شده است که سناتور باب منندز رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طی سخنرانی در سنا خواستار توقف مذاکرات وین و رویکرد سخت تر دولت بایدن علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

منندز، اولین سناتور ارشد دموکرات و هم حزبی بایدت است که رییس جمهور هم حزبی خود و سیاست های وی در قبال ایران را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ما نمی توانیم اجازه دهیم ایران ما را به یک توافق بد یا یک توافق موقت تهدید کند که به او اجازه می دهد به ساخت ظرفیت هسته ای خود ادامه دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا 20 بهمن درباره ایران جلسه برگزار می کند

کنگره آمریکا 20 بهمن درباره ایران جلسه برگزار می کند