مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-03سياسي

ایران اسلامی در زمینه علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر در زمینه های علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته که لازم است داشته های خود را پررنگ تر کنیم.

- ، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی در نشست با رؤسای دانشگاه های سیستان و بلوچستان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: اگر بخواهیم از ظرفیت های علمی و فناوری این استان به صورت کارآمد بهره گیریم نیاز به یک برش ویژه کار فنی هستیم.

وی افزود: خوشحالم که 191 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت های بومی این منطقه شکل گرفته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: سیاست ما این است که به ظرفیت های سیستان و بلوچستان با تشخیص خود استان توجه کنیم زیرا سند نقش جامعه علمی کشور با برش استانی می تواند مؤثر باشد.

وی بیان کرد: دنیا به سمت یک پازل یکپارچه در دانشگاه ها پیش رفته و اگر بخواهیم هم افزایی کنیم شاهد یک قدرت بزرگی در حوزه علمی و فناوری های خواهیم بود.

حجت الاسلام عاملی گفت: ما در همه حوزه ها نیازمند به فناوری های نوین هستیم چرا که این فناوری ها یک نظام تحول ایجاد کردند و اگر به این امر اهمیت دهیم خواهیم دید در آینده چقدر قدرت ما افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در زمینه علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته است

ایران اسلامی در زمینه علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته است