مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-03پزشكي

افزایش مبتلایان کرونا در نهاوند


در حال حاضر شهرستان نهاوند به لحاظ رنگ بندی کرونا دارای وضعیت نارنجی است و تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها در حال افزایش است.

- علی احسان خویشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال شیوع نوع امیکرون و افزایش بیماران کرونایی در سطح کشور، شهرستان نهاوند نیز شاهد افزایش بیماران مبتلایان به این نوع از ویروس است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری های در مراکز بیمارستانی روزانه دارای سیر افزایشی است گفت: البته در زمینه بیماران سرپایی این افزایش خیلی شدید است که با توجه به سردی هوا لازم است مردم دستورالعمل های بهداشتی را جدی تر گرفته و حتما از ماسک استفاده کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند در خصوص واکسیناسیون گفت: در حال حاضر با ایجاد شرایط جدید تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز واکسیناسیون افزایش بیشتری یافته است به طوری که روزانه بیش از 1000 واکسن دز سوم برای افراد تزریق می شود.

وی با هشدار به شهروندان برای رعایت پروتکل ها اظهار کرد: با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس امیکرون از مردم انتظار می رود ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در تجمع و محفل های خانوادگی خودداری کنند در غیر این صورت باید منتظر وضعیت قرمز و شرایط حاد کرونایی در شهرستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونا در نهاوند

افزایش مبتلایان کرونا در نهاوند