مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-03پزشكي

آماده باش بخش اطفال بیمارستان ها برای رویارویی با اُمیکرون


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به ابتلای کودکان بیشتری به سویه امیکرون خواستار آمادگی بخش اطفال بیمارستان ها برای رویارویی احتمالی با سویه امیکرون شد.

- ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به ابتلای کودکان بیشتری به سویه امیکرون خواستار آمادگی بخش اطفال بیمارستان ها برای رویارویی احتمالی با سویه امیکرون شد.

دکتر کامران قدس ضمن تاکید بر ضرورت آماده باش بیمارستان های این دانشگاه برای مدیریت موج ششم کرونا اظهار کرد: اُمیکرون جدا از افزایش مبتلایان کودک، برای گروه های آسیب پذیر و افراد واکسینه نشده، بسیار خطرناک تر است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت بر لزوم حفظ سلامت سرمایه های انسانی به عنوان یکی از اولویت های دانشگاه تاکید و اظهار کرد: نباید بگذاریم ساده انگاری ها به افزایش بیشتر مبتلایان بیانجامد.

ضمن اینکه لازم است مسائل حفاظت فردی به طور جدی رعایت شود و از طرفی حفظ انگیزه های کارکنان نیز موضوع بسیار مهمی است که باید از ابزارهای مختلف مادی و معنوی در این باره استفاده کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه در سویه امیکرون بیشتر مراجعات به صورت سرپایی هستند، گفت: با توجه به روند ابتلا بیماران به سویه اومیکرون در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بخش اطفال بیمارستان ها برای رویارویی با اُمیکرون

آماده باش بخش اطفال بیمارستان ها برای رویارویی با اُمیکرون