مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-03سياسي

نگاه به مسائل آب کشور باید عادلانه باشد


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی تدبیری برخی مسئولان در گذشته مشکلاتی را در حوزه آب استان به وجود آورده است، گفت: نگاه به مسائل آب کشور باید عادلانه باشد.

- ، احمد راستینه پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تنش آبی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال 1401 رفع می شود، اظهار کرد: این مهم با تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن امکان پذیر است که در حال حاضر اعتبارت قابل توجهی برای اجرای آن جذب شده است.

وی به خشکسالی، کم آبی و مشکل آب شرب در استان اشاره کرد و ادامه داد: طی یک سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات آبی چهارمحال و بختیاری جذب شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه به مسائل آب در کشور باید با عدالت همراه باشد، تصریح کرد: مشکلات آبی در چهارمحال و بختیاری مشکلات متعددی را برای به وجود آورده است که این مسئله به دلیل بی تدبیری برخی مسئولان در گذشته است.

راستینه به همراهی و همکاری مجلس و دولت اشاره کرد و افزود: با تلاش و همراهی می توان مشکلات را در جامعه حل کرد.

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی با اعمال تحریم های سعی داشت به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما طی این 43 سال نظام جمهوری اسلامی با اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به مسائل آب کشور باید عادلانه باشد

نگاه به مسائل آب کشور باید عادلانه باشد