مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-03سياسي

یادواره ملی شهید عبدالرسول مصطفایی در شیراز


یادواره ملی شهید عبدالرسول مصطفایی شهید شاخص سال 1400 در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور مقامات ملی و استانی در مرکز صدا و سیمای فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یادواره ملی شهید عبدالرسول مصطفایی شهید شاخص سال 1400 در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور مقامات ملی و استانی در مرکز صدا و سیمای فارس برگزار شد.

جبلی رییس سازمان صداوسیمای ایران اسلامی که به صورت ویدیو کنفرانس در این همایش حضور داشت گفت: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که شما از مرگ نمی تواند فرار کنید اما شهدا از مرگ مستثنی هستند و شهید زنده است.

بزرگترین الگو در دوران مسوولیت ما الگو گرفتن از شهدا است جبلی در بیان زنده بودن شهید با اشاره به وصف آیت الله آملی در دیدار با وی افزود: خداوند می فرمایند شهید با چشم نگران مراقب و نگران ماست و از خداوند سوال می کنند که این افراد که قرار بود راه ما را ادامه دهند کی به ما خواهند رسید.

وی ادامه داد: در وظایف و مسوولیت های که بر عهده ما است باید بدانیم شهید زنده است و دارد ما را پایش می کند و به ما بشارت می دهد لذا بزرگترین الگو در دوران مسوولیت ما الگو گرفتن از شهدا است.

رییس سازمان صداوسیمای ایران با استناد به وصیت نامه شهید مصطفایی یادآور شد: شهید، شهادت را همان آغاز گر زندگی واقعی و معراج انسان به سوی خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ملی شهید عبدالرسول مصطفایی در شیراز

یادواره ملی شهید عبدالرسول مصطفایی در شیراز