مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-03سياسي

رحیمیان: دلیل سختی کار فرهنگی انسان محور بودن آن است


سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری و سهل و ممتنع بودن این فعالیت ها علت دشواری کار فرهنگی را انسانی بودن موضوع و انسان محور بودن این فعالیتها دانست.

- دکتر جمال رحیمیان پنجشنبه 14 بهمن در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی قرآن و هنر شهود قدسی ، ضمن تبریک دهه فجر و ایام ماه رجب، انقلاب اسلامی را رخدادی بی نظیر در تاریخ ایران دانست که مردم پایه اصلی آن بودند و در ابعاد مختلف موجب دگرگونی و تحول شد.

رحیمیان با بیان اینکه در هیچ دوره ای از تاریخ شاهد چنین رخدادی در ایران نبوده ایم، تاثیرگذاری رهبری حضرت امام(ره) در شکل گیری، پیروزی و تداوم این انقلاب یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف زمینه های استقلال ایران و باور به توانستن را ایجاد کرد؛ به طوریکه قبل از انقلاب شاهد تصمیم گیری قدرت های استعماری برای ایران بودیم اما از 22 بهمن در عمل نشان دادیم که خودمان برای سرنوشت خودمان می خواهیم تصمیم بگیریم.

این استاد دانشگاه، استقلال سیاسی از بیگانگان را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در ادوار مختلف تاریخ، شاهد بودیم که سفرای کشورها با تحقیرآمیزترین برخوردها برای مسئولان تعیین می کردند که چه کاری انجام شود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمیان: دلیل سختی کار فرهنگی انسان محور بودن آن است

رحیمیان: دلیل سختی کار فرهنگی انسان محور بودن آن است