مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-03سياسي

مراسم اختتامیه شهودقدسی در شیراز برگزار شد


مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین جشنواره قرآن هنر دانشجویان سراسر کشور (شهود قدسی) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

- ایسنا/فارس مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین جشنواره قرآن هنر دانشجویان سراسر کشور (شهود قدسی) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

صبح پنجشنبه 14 بهمن و همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و میلاد حضرت امام محمدباقر(ع)، مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین دوره جشنواره دانشجویی سراسری قرآن و هنر شهود قدسی به شکل حضوری و مجازی به میزبانی جهاددانشگاهی استان فارس و با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور، مدیر حوزه های علمیه فارس، امام جمعه موقت شیراز، مدیر حوزه های علمیه خواهران فارس، اساتید دانشگاه و نفرات برگزیده، برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در این مراسم گفت: با توجه به شیوع همه گیری کرونا، علیرغم تلاشها، امکان برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره شهود قدسی فراهم نشد، لذا امروز، همزمان اختتامیه چهارمین و پنجمین دوره از این جشنواره دانشجویی قرآن و هنر را برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه شهودقدسی در شیراز برگزار شد

مراسم اختتامیه شهودقدسی در شیراز برگزار شد