مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-03اجتماعي

بازدید 4 معاون شهردار از پایانه جدید شرق تهران


مشکلات ناشی از توقف پنج ساله پروژه و راهکارهای مربوط به بهره برداری از پایانه شرق طی جلسه و بازدید مدیران ارشد شهرداری تهران از پروژه پایانه جدید شرق مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

- ، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن بازدید از پایانه جدید شرق تهران در جلسه مربوط به بررسی مشکلات و راهکارهای راه اندازی این پایانه حضور یافتند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه این بازدید گفت: پیرو تاکید شهردار تهران مبنی بر راه اندازی و بهره برداری از پایانه جدید شرق در سال آینده، برنامه بازدید از این پایانه و بررسی مشکلات آن را در دستور کار قرار دادیم.

شفیعی با تقدیر از پیگیری سازمان پایانه ها و پارک سوارها در خصوص تشکیل جلسات تاکید کرد: به منظور بررسی وضعیت پایانه شرق جدید و تصمیم برای شروع مجدد پروژه بعد از نزدیک به پنج سال توقف، مواردی همچون نحوه تأمین مالی پروژه و خرید تجهیزات اولیه، ارائه برنامه برای ساخت و راه اندازی خط مترو و ایستگاه پایانه جدید شرق، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، ارائه برنامه زمان بندی برای شروع پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی و تاکید بر تداوم جلسات به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 4 معاون شهردار از پایانه جدید شرق تهران

بازدید 4 معاون شهردار از پایانه جدید شرق تهران