مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-03سياسي

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می شود


سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور و با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی در هرمزگان برگزار می شود.

- ، با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقالب اسلامی، و ضرورت هماهنگی یک پویش ملی، طراحی برنامه ها و اقدامات فعالانه متناسب با ایام و ماموریتهای سازمانی محوله به مرکز رسانه ای و عملیات های ویژه، این مرکز با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و شبکه سه سیما و سایر شبکه های استانی و ملی صداوسیما ، درنظر دارد با طراحی یک پویش در راستای ایجاد حس نشاط و امیدآفرینی به تعامل مستقیم با مخاطب عمومی جامعه بپردازد.

در همین راستا تلاش شده است پویش های طراحی شده برای عموم مردم جذابیت و همراهی داشته باشد.

این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروههای سرود و اجرای سرودهای انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

پوشش رسانه ای اقدامات ذکر شده در سطح استان، انتشار اقدام ات، تصاویر و ویدئوهای مربوطه در رسانه ها به ویژه اقدامات استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می شود

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می شود