مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-03فرهنگي

جانشین دبیر غایب «فجر» در «خانه» کیست؟/ کارگردان محترم یک فیلم بد!


در غیاب مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر که به دلیل ابتلا به کرونا امکان حضور در خانه جشنواره را از دست داده است، محمد حمیدی مقدم بر کیفیت اجرای این رویداد نظارت مستقیم دارد.

- تماشا کنید.

چهره روز؛ رامین سهراب پیش زمینه چندانی از ایران ندارد، فارسی را هم خیلی خوب بلد نیست، تمام شناختش از این کشور به برج میلاد، برج آزادی، پل طبیعت، موسیقی و خانه های سنتی و… باز می گردد.

همین هم در فیلمش هویداست که باعث شده حجم زیاد تصاویر هلی شاتی اش توی ذوق بزند.

رامین سهراب که به گفته خودش از پنج سالگی کشور را ترک کرده اما عاشق ایران است و همانطور که باز هم خودش می گوید می خواسته با همین تصاویر نیم بند چهره ای تازه از ایران به غرب مخابره کند و بگوید این کشور تفاوت هایی با آنچه که پیش از این سینماگرانی دیگر به تصویر کشیده اند، دارد.

با رونمایی لایه های دروغ در سومین روز از جشنواره و در برج میلاد به مانند سال های قبل در واکنش به فیلم های کم کیفت خبرنگاران راه کف و سوت را برای بیان اعتراض خود به فیلم برگزیدند، تا به اینجای کار هم می توان عنوان پرتنش ترین و پرانتقادترین نشست جشنواره فیلم فجر را به لایه های دروغ اطلاق کرد، همانجا که خبرنگاران فیلم رامین سهراب را یک شوخی بزرگ در سینمای ایران لقب دادند که هیات انتخاب جشنواره باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین دبیر غایب «فجر» در «خانه» کیست؟/ کارگردان محترم یک فیلم بد!

جانشین دبیر غایب «فجر» در «خانه» کیست؟/ کارگردان محترم یک فیلم بد!