مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-03بين الملل

حملات یمن پاسخ به تجاوز اماراتی و سعودی است/ گفتگو را رد نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در گفتگو با رادیو مونت کارلو گفت، تا زمانی که حملات ائتلاف متجاوز به یمن، - نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ضمن اعلام اینکه ائتلاف متجاوز، با زورِ اسلحه نمی تواند ملت یمن را به زانو درآورد، بر ادامه عملیات های صنعاء علیه ائتلاف سعودی تا توقف حملات طرف مقابل تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در گفتگو با رادیو مونت کارلو گفت، تا زمانی که حملات ائتلاف متجاوز به یمن، ادامه داشته باشد صنعاء نیز اردوگاه ها، فرودگاه ها و بندر هایی را که از آن وسیله های وحشیانه برای جنگ علیه یمن به راه می افتند، هدف قرار می دهد.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعاء تأکید کرد: حملات ما، پاسخ به تجاوز اماراتی و سعودی است و در عین حال گفتگو را نیز رد نمی کنیم.

وی افزود، صنعاء به دنبال آن است که در پاسخ به جنگ هفت ساله علیه یمن، بیشترین حجم آسیب را به ائتلاف سعودی-اماراتی وارد کند.

بن حبتور تأکید کرد: ائتلاف فرودگاه ها، کارخانه ها، دانشگاه ها، مساجد و مدارس ما را هدف گرفته و دیگری چیزی باقی نمانده که آن را هدف نگرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات یمن پاسخ به تجاوز اماراتی و سعودی است/ گفتگو را رد نمی کنیم

حملات یمن پاسخ به تجاوز اماراتی و سعودی است/ گفتگو را رد نمی کنیم