مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-03سياسي

جهاد تبیین؛ چهارچوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی


بطوری که برخی از آمارها نشان می دهد که امروز عده زیادی از جوانان در غرب به دنبال یک تفکر تعالی محورند و از رو مطالعه انقلاب اسلامی و آرمان های آن به یک پدیده مهم در غرب تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اکبر معصومی در پایگاه بصیرت نوشت: با در نظر گرفتن آرمان های انقلاب اسلامی، می توان گفت که تا به امروز انقلاب اسلامی نه تنها هیچ گونه عدولی از آرمانهای خود نداشته است بلکه برای رسیدن به آنها نیز حتی یک روز نیز توفق نداشته است.

یعنی علی رغم تمام دشمنی ها و فتنه انگیزی های بلوک غرب و شرق در اوایل و غرب در اواخر که همچنان با شدت بیشتر هم ادامه دارد، انقلاب اسلامی توانسته است آرمانهای خود را نیز بعنوان یک الگو در جهان بخصوص در بین کشورهای آزادی خواه معرفی کند.

یکی شعارهای انقلاب اسلامی  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استقلال بوده است.

در واقع با بررسی دقیق و با در نظر گرفتن رفتار 43 ساله انقلاب اسلامی، می توان استقلال امروزی ملت ایران را از چنان با استحکام معرفی کرد که نه تنها هیچ تصمیم گیری بیرونی بر اراده ملی برتافته نمی شود، بلکه این جمهوری اسلامی است که در فراسوی مرزها به قدرتی تاثیرگذار در عرصه بین الملل و تصمیم گیر در منطقه پیرامونی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ چهارچوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

جهاد تبیین؛ چهارچوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی