مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-03ورزشي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در یزد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد آخرین محدودیت های کرونایی در این استان را با توجه به اوج گرفتن این بیماری و شرایط قرمز اکثر شهرستانهای یزد اعلام و از اعمال آنها از جمعه شب خبر داد.

- علی اکبر عزیزی ضمن تشریح بخشی از آخرین مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان جهت اعمال محدودیت های جدید کرونایی از جمعه شب به مدت یک هفته، گفت: آموزش غیرحضوری در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه و مراکز دولتی و غیر دولتی به مدت یک هفته تمدید می شود.

وی تعطیلی کلیه مراکز تفریحی، پارک ها و تفرجگاه ها تا اطلاع ثانوی، فعالیت کلیه رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و غذاپزی ها صرفا به صورت بیرون و تعطیلی یک هفته ای مکان های ورزشی، سالن ها، باشگاه های بدنسازی و استخرها را از دیگر این محدودیتها ذکر کرد.

معاون استاندار گفت: مأموریتهای غیرضروری کلیه کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی به استثناء نیروهای مسلح لغو و برگزاری جلسات اداری در صورت ضرورت تنها با 30 درصد ظرفیت و در کوتاه ترین زمان، تعلیق رویدادهای ورزشی و برگزاری لیگ های کشوری بدون تماشاگر و با رعایت شیوه نامه ها و تعطیلی یک هفته ای تالارها و سالن های عروسی نیز از مصوبات اخیر ستاد استانی کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در یزد

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در یزد