مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-03سياسي

اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی است/ معارفه معاون سیاسی استاندار


استاندار مازندران توسعه اقتصادی و معیشت مردم را اولویت اصلی ومهم برشمرد و از رسانه ها خواست تا به فرایند توسعه و همدلی در استان کمک کنند.

- ، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در جلسه معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اظهار اینکه به رغم توطئه های مختلف از تمام کشورهای منطقه از نظر امنیت درونی در اوج اقتدار قرار داریم، گفت: جمهوری اسلامی توانست اقتدار را در مرزهای خود و بسیاری از کشورهای منطقه ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد ثبات امنیتی در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، افغانستان و غیره وجود دارد به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی توانست حریم امنیتی متناسب با صیانت مرزهای جمهوری اسلامی ایجاد کند و خاکریزهای امنیتی به خارج از مرزها کشیده شده است.

وی با عنوان اینکه در موضوع و شاخص اقتصاد عقب ماندیم، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم همسو با دیگر پیشرفت ها در حوزه اقتصاد رشد داشته باشیم و این درحالی که در سایر حوزه ها افرادی چون سردار سلیمانی ها وجود دارد ولی در حوزه اقتصاد از چنین افرادی محروم هستیم و نتوانستیم توسعه آن چنانی داشته باشیم.

استاندار مازندران توسعه اقتصادی را از جمله نقاط ضعف بیان کرد و گفت: به رغم تحریم در عرصه های دیگر با داشتن تفکر قاسم سلیمانی توانستیم به پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی است/ معارفه معاون سیاسی استاندار

اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی است/ معارفه معاون سیاسی استاندار