مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-03ورزشي

کبدی کار سیستان و بلوچستانی به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان جهان انتخاب شد


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: «هادی اشترک» ورزشکار کبدی کار استان سیستان و بلوچستان به عنوان بهترین بازیکن مدافع لیگ ستارگان جهان معرفی شد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد اظهار داشت: هادی اشترک ورزشکار کبدی کار استان سیستان و بلوچستان به عنوان بهترین بازیکن مدافع لیگ ستارگان جهان معرفی شد که این موفقیت افتخاری برای جامعه ورزش استان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان این استان به طور ویژه در منطقه سیستان استعداد چشمگیری در زمینه ورزش کبدی دارند و بیش از 300 ورزشکار عضو هیأت کبدی استان هستند، گفت: اشترک کبدی کار ملی پوش کشور است که در کنار چند ورزشکار آقا و خانم از استان، در عرصه ملی در ورزش کبدی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه بر این ورزشکار خوش تکنیک استان، سلیمان پهلوان دیگر ورزشکار کبدی کار ما در لیگ ستارگان جهان هندوستان با بازی های تکنیکی توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استعداد فراوان موجود در سیستان و بلوچستان، سرمایه گذاری روی ورزش کبدی که ورزشی پرتحرک و به نوعی ترکیبی از ورزش های کشتی و راگبی محسوب می شود، در این خطه از کشور می تواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی کار سیستان و بلوچستانی به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان جهان انتخاب شد

کبدی کار سیستان و بلوچستانی به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان جهان انتخاب شد