مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-03اقتصادي

پارک ها و بوستان های مهریز تعطیل شدند


شهردار مهریز از تعطیلی پارک ها، دوشنبه بازار و جمع آوری دست فروشان مهریز با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا خبر داد.

- علیرضا عرشیان در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به تعطیلی تمام پارک ها و بوستان های باغ شهر تاریخی مهریز تا اطلاع ثانوی، اظهار کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا سویه امیکرون و جلوگیری از تجمع مردم انجام شده و در حال حاضر تردد شهروندان در این اماکن ممنوع است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مهمترین اولویت در طرح سلامت جمعی، واکسیناسیون اقشار مختلف مردم علییه ویروس کروناست، از شهروندان دعوت کرد که برای تزریق دوز سوم واکسن کووید 19 برای قطع زنجیره این بیماری در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

عرشیان از شهروندان مهریزی خواست تا حتی المقدور از انجام فعالیت های خارج از منزل به وی‍ژه حضور در بوستان های شهر جداً خودداری کنند و در این رابطه همکاری لازم را با مجموعه شهرداری و نگهبانان فضاهای سبز شهری داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری و شدت شیوع ویروس آن باشیم.

شهردار همچنین از تعطیلی دوشنبه بازار مهریز در همین راستا خبر داد و اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا بار دیگر شاهد جمع آوری تمام دست فروشان سطح شهر مهریز هستیم و در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها و بوستان های مهریز تعطیل شدند

پارک ها و بوستان های مهریز تعطیل شدند