مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-03ورزشي

برگزاری مهمانی لاله ها در 228 گلزار شهدای استان گلستان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری مراسم معنوی مهمانی لاله ها در 228 گلزار شهدای استان گلستان خبر داد.

- حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به برنامه های شاخص ستاد دهه فجر استان گلستان در روز 14 بهمن ماه، اظهار کرد: مراسم معنوی مهمانی لاله ها امروز در سومین روز از دهه مبارک فجر در استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ملی در استان گلستان به صورت متمرکز رأس ساعت 15 با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد، افزود: مراسم معنوی مهمانی لاله ها در 228 گلزار شهدای شهری و روستایی استان گلستان برگزار می شود که برنامه های جنبی نیز برای آن پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه امروز 14 بهمن ماه که به نام انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جام ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در سطح مدارس شاهد استانیکی دیگر از برنامه های شاخص ما در استان است.

احمدی از برگزاری مسابقه کتابخوانی طرح یاریگران زندگی، جشن رفیقانه جوان انقلاب اسلامی و برپایی میز خدمت به عنوان برنامه های شاخص امروز در سرتاسر استان خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مهمانی لاله ها در 228 گلزار شهدای استان گلستان

برگزاری مهمانی لاله ها در 228 گلزار شهدای استان گلستان