مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-03سياسي

برگزاری پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» در هرمزگان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از برگزاری پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از برگزاری پویش پرچم افتخار - سرود افتخار همزمان با سراسر کشور در هرمزگان خبرداد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح امروز (14 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این پویش سبب می شود که حس انقلاب در مردم تازه تر شود و برای عموم نیز جذابیت خواهد داشت و امیدواریم مشارکت خوبی شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروه های سرود و اجرای سرودهای انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

انصاری راد عنوان کرد: پوشش رسانه ای اقداماتی که قرار است طی این پویش در سطح استان انجام می شود و انتشار تصاویر مربوطه در رسانه ها به ویژه اقدامات استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و استان ها در فضای مجازی و تامین منابع مالی از طریق برنامه های سالاته رسانه ای و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و تحولات اداری از اهم اقدامات مرکز رسانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» در هرمزگان

برگزاری پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» در هرمزگان