مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-03اقتصادي

52 پروژه در شهرستان شهرکرد کلنگ زنی و بهره برداری شد


همزمان با دهه مبارک فجر 52 پروژه در این شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری شد.

- ، عبدالعلی ارژنگ صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: 43 پروژه با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد و 27 میلیون تومان در شهرستان شهرکرد افتتاح و بهره برداری شد.

وی محل جذب اعتبار این پروژه ها را تسهیلات، آورده متقاضی، اعتبارات ملی و استانی و دیگر ردیف های بودجه عنوان کرد و ادامه داد: کاربری این 43 طرح مسکونی، زیرساختی، کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و اداری است.

فرماندار شهرکرد با اشاره به اشتغال زایی 308 نفر به صورت مستقیم در این پروژه ها، تصریح کرد: اتاق عمل بیمارستان هاجر، گلخانه های صیفی جات، کارگاه بسته بندی مواد غذایی، اجرای طرح هادی، بند خاکی، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه سنتی، خرید اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای طرح آبیاری تحت فشار و محوطه سازی از جمله پروژه ها افتتاح شده در این شهرستان است.

ارژنگ به کلنگ زنی 9 پروژه اشاره کرد و افزود: به منظور ساخت این پروژه ها اعتباری بالغ بر هزار و 242 میلیارد و 671 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی کاربری این پروژه ها را مسکونی، آموزشی و زیرساختی دانست و گفت: در زمان اجرای این پروژه ها دو هزار و 844 نفر شغل در شهرستان شهرکرد ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 پروژه در شهرستان شهرکرد کلنگ زنی و بهره برداری شد

52 پروژه در شهرستان شهرکرد کلنگ زنی و بهره برداری شد