مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-03اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 76 طرح طی دهه فجر در طارم


76 طرح عمرانی و اقتصادی طی دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا انبارلو شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: افتتاح یا کلنگ زنی 76 طرح عمرانی و اقتصادی، 471 میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی اظهار داشت: از این طرح ها تعداد 9 مورد مربوط به طرح های اقتصادی، 20 مورد طرح های عمرانی در مرحله کلنگ زنی و 47 طرح عمرانی دیگر نیز افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

فرماندار طارم با اشاره به طرح های اقتصادی، گفت: افتتاح 38 طرح با 1,157 میلیارد تومان و کلنگ زنی 6 طرح با اعتبار 31 میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به طرح های اقتصادی است و طرح های عمرانی نیز شامل افتتاح 591 طرح با اعتبار 776 میلیارد تومان و کلنگ زنی 32 طرح با اعتبار 423 میلیارد تومان است.

انبارلو ضمن تبریک ایام دهه فجر، خبرنگاران را رابطان بین مسئولان و مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی و جنگ نرم دشمنان که با رسانه های خود در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پیشرفت های کشور و ارزش های اسلامی را وارونه جلوه می دهند، ضروری است خبرنگاران این افسران جنگ نرم پیرو جهاد تبیینی، تاکیدی از سوی مقام معظم رهبری دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند و برای تنویر افکار عمومی خدمات ارائه شده طی سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 76 طرح طی دهه فجر در طارم

افتتاح و کلنگ زنی 76 طرح طی دهه فجر در طارم