مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-03بين الملل

تحویل اولین سری از تحهیزات ایتالیایی به ارتش لبنان


وزیر دفاع ایتالیا تاکید کرد، تحویل نخستین سری از سازوکارها و تجهیزات نظامی ایتالیایی به ارتش لبنان گواهی بر نزدیکی ایتالیا و وزارت دفاع این کشور به ملت و ارتش لبنان است.

- وزیر دفاع ایتالیا تاکید کرد، تحویل نخستین سری از سازوکارها و تجهیزات نظامی ایتالیایی به ارتش لبنان "گواهی بر نزدیکی ایتالیا و وزارت دفاع این کشور به ملت و ارتش لبنان" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، لورنزو گوئرینی، وزیر دفاع ایتالیا در بیانیه ای با اشاره به اینکه روابط دوستی لبنان و ایتالیا دارای ریشه های تاریخی است که عمق آن از هویت مشترک مدیترانه ای نشأت می گیرد، خاطرنشان کرد: تداوم حضور ما در این کشور از سال 1980 تاکنون، گواهی بر تعهد آشکار ما به صلح و ثبات در کل منطقه است.

طبق اعلام وزارت دفاع ایتالیا، تحویل اولین سری از سازوکارها و تجهیزات نظامی به ارتش لبنان طی روندی انجام می شود که تا پایان سال جاری میلادی در چارچوب یکی از طرح های حمایتی از نیروهای مسلح لبنان تکمیل می شود.

طرح مذکور در ژوئن 2021 طی یک کنفرانس بین المللی که شاهد حضور 20 کشور به علاوه سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا به ریاست وزرای دفاع ایتالیا و فرانسه بود، مورد توافق قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل اولین سری از تحهیزات ایتالیایی به ارتش لبنان

تحویل اولین سری از تحهیزات ایتالیایی به ارتش لبنان