مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-03سياسي

پازل توریستی نکا تکمیل می شود/ ایجاد دومین تفرجگاه


گردشگری نکا یکی پس از دیگری توسط شهرداری تکمیل می شود زیرا از جمله مطالبات مردمی است.

- ، موسی خلیلی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: احداث سد لاستیکی و سه پارک زیبا به عنوان فضای سبز در حاشیه رودخانه نکا شرایطی را به وجود می آورد که این شهرستان را به عنوان جاذبه ای برای گردشگران در شرق مازندران تبدیل می کند.

به گفته وی با افتتاح این پروژه آبی شکل ظاهری شهر تغییر یافته و درکنارآن تبدیل نکا به شهر تفریحی توریستی عاملی برای اشتغال جوانان و درآمد پایدار برای شهرداری و شورای شهر فراهم می آید.

شهردار نکا با اشاره به وقفه 10 ساله پروژه سد لاستیکی تصریح کرد: از 10 سال گذشته که استارت پروژه سد لاستیکی زده شده بود بنا به دلایلی متوقف و به حال خود رها شده بود که در حال حاضر در مدت 10 هفته با شعار عملگرایی با پیشرفت فیزیکی 97 درصد در مرحله بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: برای اجرا و تکمیل پروژه سد لاستیکی و پارک ملت 400 میلیارد ریال هزینه شد که با توجه به شرایط موجود در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول حوزه شهری با اشاره به ارتقای سرانه فضای سبز در این شهرستان افزود: با افتتاح پارک بوستان شهدای گمنام، منطقه گردشگری قرمرض، پارک ملت، مرمت واحیای پارک نارنجباغ و سیمرغ سرانه فضای سبز شهرستان نکا روند صعودی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پازل توریستی نکا تکمیل می شود/ ایجاد دومین تفرجگاه

پازل توریستی نکا تکمیل می شود/ ایجاد دومین تفرجگاه