مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-03ورزشي

سیاست های محوری انقلاب اسلامی عدول ناپذیر است


عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه سیاست های محوری انقلاب عدول ناپذیر است، گفت:عدول از سیاست های محوری انقلاب اسلامی خیال باطل و دست نیافتنی استکبار جهانی است.

- ، علی کریمی فیروزجایی چهارشنبه شب در مراسم ویژه برنامه جشن انقلاب اسلامی افزود: سازش ناپذیری در قبال سیاست های مزورانه و جنایتکارانه کاخ سفید از اصول تغییر ناپذیرنظام اسلامی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر عزم راسخ مسئولان کشور به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب در راه تداوم آرمان های رفیع انقلاب افزود: عزت وسعادتمندی کشورو ملت ایران در گرو دست نکشیدن از اصول و آرمان های جاودان امام و شهدا و رهبری است.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: راه امام و رهبری، عزت بخشی و هویت یابی مردم و حریت وآزادگی آنان است که در پرتو ایستادگی بر اصول ومحکمات انقلاب حاصل شد.

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: ایران مذاکره برای توافق زیر فشار را نمی پذیرد و هرگز خیال خام آمریکا و غربی ها در مورد عقب نشینی کشورمان از مواضع اصولی وپایدارش تعبیر نخواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر تداوم اعتلای صنعت هسته ای کشورمان افزود: هیچ قدرتی در دنبا نمی تواند حق مسلم وطبیعی کشورمان در بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته ای را نادیده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های محوری انقلاب اسلامی عدول ناپذیر است

سیاست های محوری انقلاب اسلامی عدول ناپذیر است