مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-03اقتصادي

85 درصد از اراضی ساحلی استان گیلان آزاد است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه 85 درصد از اراضی ملی ساحلی استان آزاد است، گفت: 11 درصد اراضی در تصرف نهادها و سازمان است.

- ، احمد آقایی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه 85 درصد از اراضی ملی ساحلی استان گیلان آزاد و 15 درصد آن نیز در تصرف است، اظهار کرد: 11 درصد از اراضی در تصرف متعلق به نهادها و سازمان ها و 4 درصد برای بخش خصوصی و اشخاص حقیقی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه این استان در حریم 20 متر مشکل ندارد اما در اراضی مستحدثه که بر اثر پیشرفت آب ایجاد شده دچار مشکل هستیم، افزود: دستگاه قضا در آخرین اقدام خود، از احداث اسکله در تالش که حریم 60 متر را تصرف می کرد جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا در رفع تصرفات پیشگام بوده است، تصریح کرد: دستگاه قضا اشراف کامل در 9 شهرستان حوزه ساحلی دارد و تمام اقدامات این حوزه پژوهش محور است.

آقایی افزود: 64 هکتار ساحل در حریم 20 متری امسال رفع تصرف شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه تاسیساتی در حریم 60 متر ساحل بنا نشده است، بیان کرد: ممکن است در برخی قسمت ها شنا گاه وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از اراضی ساحلی استان گیلان آزاد است

85 درصد از اراضی ساحلی استان گیلان آزاد است