مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-03سياسي

یک حقوقدان: سخت کردن طلاق توافقی اشتباه است


باید شرایط طلاق توافقی سهل تر شود.

کسانی که تصمیم گرفتند جدایی و طلاق زن و شوهر سخت تر شود سخت در اشتباه بودند.

- یک حقوقدان با بیان این که باید شرایط طلاق توافقی سهل تر شود گفت: کسانی که تصمیم گرفتند جدایی و طلاق زن و شوهر سخت تر شود سخت در اشتباه بودند.

محاکم خانواده هم اکنون مملو از زوجینی است که کارد به استخوانشان رسیده و نمی توانند به زندگی ادامه دهند و هرچقدر ما دست انداز و موانع در راه این جدایی قرار دهیم اختلافات بین زوجین بیشتر می شود.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با صحبت اخیر رییس جمهور که طلاق توافقی باید اصلاح شود و به سهولت انجام نشود گفت: اصل بر این است که بر اساس قانون اساسی و اصل تفکیک قوا، قوای سه گانه در امور یکدیگر دخالت نکنند که البته سال هاست این اصل رعایت نمی شود و از دیرباز شاهد بوده ایم که قوای سه گانه هریک به نوعی در امور یکدیگر مداخله کرده اند.

وی افزود: از آن جایی که طلاق تبعات منفی اقتصادی و اجتماعی دارد ایرادی ندارد که شخص رییس جمهور به این مساله بپردازد و اظهارنظر کند و از منظر قانونی هم هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

این حقوقدان افزود: اما نکته ای که وجود دارد این است که رییس جمهور محترم به این امر توجه نکرده اند که وقتی کار زن و شوهری انقدر دشوار می شود که ادامه زندگی برایشان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حقوقدان: سخت کردن طلاق توافقی اشتباه است

یک حقوقدان: سخت کردن طلاق توافقی اشتباه است