مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-03سياسي

طرح حمایت از کسب وکار 4ماه است دست به دست می شود


رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس، با اشاره به تصویب طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» در مجلس گفت: متأسفانه 4 ماه است این طرح در حال رفت و برگشت است و هیات عالی نظارت مجمع زمانی ورود کرد که مجلس و شورای نگهبان درباره ماده 1 این طرح به توافق رسیدند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس - حامد حسین عسکری: بیش از 10 ماه از سال 1400 می گذرد؛ سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده تا به این بهانه و در ادامه نامگذاری سالیان اخیر، فرصتی باشد برای توجه مسئولان کشور به مقوله تولید ملی و باور به این حقیقت که در شرایط جنگ اقتصادی ، هیچ راهی جز تقویت بنیه تولید ملی و برداشتن موانع از سر راه آن وجود ندارد.

اما تقریبا نیمی از ایام این سال - که پرونده آن تا یک ماه و نیم دیگر بسته می شود - در دولت حسن روحانی گذشته و بعد از آن هم، سیدابراهیم رییسی دولت را با تورم 58 درصدی تحویل گرفته و به گفته مسئولان اقتصادی دولت، حالا ماهانه 10 هزار میلیارد تومان بدهی های سررسیده شده دولت قبل را می پردازد.

در چنین شرایطی، سرنوشت تولید و حمایت و مانع زدایی از آن، در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

  چند روز پیش، رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان اقتصادی و صنعتی و فعالان تولیدی کشور، به تبیین اهمیت موضوع تولید ملی در شرایط جنگ اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از کسب وکار 4ماه است دست به دست می شود

طرح حمایت از کسب وکار 4ماه است دست به دست می شود