مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-02دانش

دکتر حبیبی فریدون فرخ ما


دکتر حبیبی مستظهر به استظهار الهی بود که آثار متعدد و فاخر فرهنگی از جمله این موزه دلپسند از او بیادگار و جاویدان مانده است.

- "دکتر حبیبی مستظهر به استظهار الهی بود "که آثار متعدد و فاخر فرهنگی از جمله این موزه دلپسند از او بیادگار و جاویدان مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید میرزاده در یادداشتی از درس درستکاری و مردم دوستی مرحوم دکتر حسن حبیبی سخن گفته است.

در این یادداشت می خوانیم: 12 بهمن ماه در سالروز درگذشت مرحوم دکتر حبیبی به اتفاق سایر اعضای هیات امنای بنیاد امیرکبیر از موزه ایشان بازدید کردیم.

همه تحسین کردند که این موزه با چه زیبایی و دلارایی و والایی و از روی حسن سلیقه زیبا شناسانه و دقت عاشقانه خانم دکتر رهید، یک مجموعه فاخر و نورانی و فرهنگی شده و همانجا به گفته حکیمانه حضرت استاد دعایی یار یک جهت حق گزار ما پی بردم که فرمودند: دکتر حبیبی مستظهر به استظهار الهی بود که آثار متعدد و فاخر فرهنگی از جمله این موزه دلپسند از او به یادگار و جاویدان مانده است.

در ذهنم خاطره ای آمد از عیادت دکتر در خانه مسکونی خودشان در سال 1390.

تابلویی زیبا در اتاق ایشان روی دیوار نصب شده بود و شعر شاعر بزرگ ایران، حضرت فردوسی پاکزاد با خطی خوش رو ی آن چشم نوازی می کرد: فریدون فرخ فرشته نبود ز مشک و زعنبر سرشته نبود به داد و دهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر حبیبی فریدون فرخ ما

دکتر حبیبی فریدون فرخ ما